مدیر نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان گفت: شهرداری مشهد دستگاهی اجرایی است که بیشترین ابلاغات قضایی و شبه قضایی را انجام می‎دهد.

شهرداری مشهد بیشترین ابلاغات قضایی و شبه قضایی را انجام می‎دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود ایاز مدیر نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان شهرداری مشهد در همایش تبیین حقوق شهروندی در اجرای احکام قضایی و قانونی گفت: اجرای درست قوانین در چهارچوب دستور‌های مراجع قضایی، موجب ایجاد نظم و بالا رفتن رضایت شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به تعامل خوب بین شهرداری و مسئولان قضایی اظهار داشت: این موضوع افزایش هم افزایی بین دستگاه‎ها را به دنبال داشته که شهر مشهد به عنوان ویترین نظام در کشور بی‎نظیر است.

در این همایش همچنین محمد مقنی باشی معاون دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧ مشهد گفت: شرایط اقتصادی و وضعیت معیشتی با مشکل مواجه هستند و باعث شده است برخی افراد به کار‌هایی روی آورند که موافق نظر قانون گذار نبوده و در نهایت مقابله دستگاه‌های حکومتی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان این که اجرای قانون به سیاست نیاز دارد، افزود: سیاست اجرای قانون به معنای این است که حکم قانون نباید برای همه با یک روش اجرا شود و قرار است در این جلسه به آموزش مواد قوانین در خصوص صیانت از حقوق شهروندی پرداخته شود.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧ مشهد ادامه داد: در قانون به صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع توجهی ویژه شده و به رعایت آن در اجرای تمام مراحل قضایی تأکید شده است.

در این دوره آموزشی که با هدف آشنایی با قوانین حقوق شهروندی برگزار شده است، سرگشتان اداره نظارت بر ساخت و ساز شهرداری از ١٣ منطقه حضور داشته اند.
 
انتهای خبر// ه.ز

تبیین حقوق شهروندی در اجرای احکام

برچسب ها: شهرداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.